ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : شنبه 21 خرداد 1390برچسب:,
دانلود رایگان بازی Deus Ex Human Revolution
نام بازی: Deus Ex: Human Revolution PREBUILD READNFO-P2P
پلتفورم : pc
ژانر:شوتر
سال انتشار: 2011-06-01
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Square Enix
حمایت توسط : Eidos Studios - Montreal
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین:دارد



Deus Ex: Human Revolution عنوانی یکی از بهترین و جدیدترین بازی های منتشر شده در تاریخ یکم ژوئن سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی Square Enix منتشر و توسط Eidos Studios - Montreal حمایت وساخته شد . شرح بازی Deus Ex: Human Revolution : بازی Deus Ex: Human Revolution در سال 2027توسعه یافته است . ( خود نسخه اصلی بازی در سال 2052 توسعه یافته است ) . از کاراکتر های اصلی بازی Jensen, Adam  در  خدمت یک کار امنیتی خدماتی یک شرکت Sarif Industries میباشند.این شرکت در زمینه تولید ایمپلنت برای مردم میباشد .در دفتر مرکزی این شرکت یک حمله سازمان یافته صورت گرفته است.بسیاری از کسانی که در این جمله جان باخته اند همگی همکار و دوستان شما بوده اند.البته در بین این کشته شدگان مردم عادی نیزمشاهده شده اند... . از جمله ویژگی های بازی Deus Ex: Human Revolution : گرافیک خیره کننده بازی هرگیمری را به وجد می آورد - وجود عناصر و کاراکتر های فعال - طراحی دقیق کاراکتر های بازی با رعایت تمامی جزئیات و .... .
دانلود رایگان بازی Deus Ex: Human Revolution به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

دانلود Angry Birds Rio 2011 نسخه جدید پرندگان خشمگین


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Rio 2011:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:,

دانلود رایگان بازی Red Faction Armageddon

 


نام بازی: Red Faction: Armageddon


پلتفورم : pc


ژانر:اکشن / شوتر


سال انتشار: June 05 , 2011


نوع  فایل : دی وی دی کامل


زبان: English , Russian


فرمت ایمیج: ISO


ناشر: Buka Entertainment


نوع انتشار : License


حمایت توسط : Volition, Inc.Games


درجه بندی سنی : +18


قابلیت آنلاین:دارد




Red Faction: Armageddon عنوان جدیدترین بازی به سیک اکشن / شوتر می باشد که در تاریخ 5 ژوئن سال 2011 توسط کمپانی های نام آشنای Buka Entertainment و Volition, Inc.Games به ترتیب منتشر و ساخته و حمایت شد . شرح بازی : در یک منظقه کاملا ناشناخته ، تخریب کامل تجهیزات مریخ آغاز می شود.زندگی در سطح این کره غیر ممکن می باشد .توفان و سایر رویداد های آب و هوایی به بدترین شیوه ممکن خود را به این منطقه رسانده اند.برای زنده ماندن باید به غار هایی که توسط معدن چی ها حفر شده است پناه ببرید.در این مکان مهاجران بسیاری را خواهید دید.پنج سال بعد Darion Mason نوه Alec Mason یک کار پر درآمد به راه می اندازد.این کار بسیار خطرناک میباشد.در جریان بازی با این کار آنشا می شوید.اتفاق عجیبی برای این منطقه روی میدهد.تنها کسانی که میتوانند این وضعیت را بهبود ببخشد وی و Red Faction میباشد .... . اگر بخواهیم بر روی گرافیک این بازی مانور دهیم و نظری را در مورد آن بیان کنیم باید بگوییم که این بازی قطعا میتواند انتظاراتی که یک گیمر از یک بازی ای که در سال 2011 منتشر شده است را بر آورد کند .


دانلود رایگان بازی Red Faction: Armageddon به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

وبلاگ ایران دانلود با یک بازی جدید با گرافیک فوق العاده بالا در خدمت شماست. بازی مسابقات اتوموبیل رانی تور قهرمانی سوئد یا به انگلیسی Swedish Touring Car Championship در واقع یک expantion از برای بازی Race'07 بود که به دلیل فوق العاده بودن خود این اکسپنشن آن را به صورت مستقل با نام STCC The Game 2 منتشر کردیم.

با 18 ماشین خاص به مسابقه بپردازید و در 11 کلاس مختلف با 25 مسیر متفاوت تجربه ای تازه بدست بیاورید. بازی قابلیت آنلاین تا 25 نفر همزمان را دارد. جریان بازی برگرفته از STCC 2010 سوئد و Camaro Cup و WTCC و Formula 3000 و ... است که در محیط واقعی طبیعت با گرافیک واقعا عالی برگزار می شود.

STCC The Game 2 PC Game 2011 - دانلود بازی مسابقات اتوموبیل رانی تور قهرمانی سوئد

مشخصات بازی STCC The Game 2 2011

  • عنوان : STCC The Game 2
  • سبک : مسابقه اتوموبیل رانی قهرمانی تور
  • قابل اجرا بر روی : رایانه های شخصی
  • شرکت برنامه نویس و منتشر کننده : SimBin Studios AB
  • تاریخ انتشار : 17 March 2011
  • زبان های بازی : انگلیسی , فرانسوی, آلمانی, ایتالیایی, اسپانیایی


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:,

سلطنت شرکت بازی سازی chillingo در ساخت بازی های اعتیاد آور تمامی ندارد! بله به شما هشدار می دهیم این بازی اعتیاد آور است! شرکت chillingo سازنده بازی محبوب پرنده های عصبانی بازی اکشن استراتژیک دفاع از قرارگاه iBomber Defense را برای شما فراهم آورده است. بازی مرحله ای اکشن استراتژیک فوق جذاب و هیجان انگیز و در عین حال بسیار ساده است و به گرافیک پایینی نیاز دارد. افکت های صوتی بسیار جالب در حین بازی شما را محو جریان بازی می کند. داستان بازی از این قرار است که شما باید توسط سلاح های خود در نقشه بازی از قرارگاه خود دفاع کنید. دشمن به صورت پیاده , هوایی, دریایی در مسیرهای مشخص به شما حمله می کند, شما به عنوان گرداننده و فرمانده بازی باید سلاح های خود را طوری در زمین بازی بچینید که دشمن نتواند به قرارگاه برسد و قبل از رسیدن به آن از بین برود. بازی در مراحل اولیه بسیار ساده است اما در مراحل پایانی بسیار نفس بر و هیجان انگیز است. به صورت جدی به شما اعلام می کنیم بازی خیلی خیلی اعتیاد آور است و امکان ندارد که شما در صورت شروع بازی بتوانید وعده های غذایی خود را سر ساعت مثل همیشه میل کنید. بازی دارای مراحل بسیاری است و در هر مرحله شما با توجه به میزان خسارتی که به دشمن در حال حمله وارد می کنید می توانید درجه بگیرید و سلاح های شما ارتقا می یابند و قوی تر و مهلک تر می شود. بدون معطلی دست به کار شوید و الان بازی اکشن استراتژیک دفاع از قرارگاه iBomber Defense برای کامپیوتر را دانلود کنید. امیدواریم از دانلود این بازی کامپیوتر رایگان اکشن استراتژیک کم حجم لذت ببرید.

iBomber Defense 1.0 PC Game - بازی اکشن استراتژیک دفاع از قرارگاه



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس